wtorek, 10 listopada 2015

HALO. Zaczynam!

Cześć! 

Szczerze mówiąc nie wiem jak mam zacząć ale początki są ponoć najgorsze. 
Po co mi w ogóle blog ? Przecież są ich tryliardy. Może cały internet nie płacze za tym jednym, jedynym brakującym ale mi wydaje się potrzebny.

Chciałabym uporządkować, opisać i mieć wszystko to co lubię w jednym miejscu. Będę tu planować i motywować siebie samą #egoistka :D Podobno nic tak nie działa na człowieka jak publiczna deklaracja ;) Nawet jeśli nawet ani jedna osoba tu nie zaglądnie, haha.
Poza tym namówiła mnie do tego nie byle jaka osoba bo jedyna i niepowtarzalna BecomingBeautiful ! ♥ #reklama :D Poza tym moja współlokatorka od dawna mnie namawia do tego, żebym spisywała gdzieś to, co ugotuję.

Btw. co tu w ogóle będzie? 
Przede wszystkim kosmetyki i pielęgnacja. bo mam już na tym punkcie mini obsesję i jestem zaawansowaną włosomaniaczką. Kolejną rzeczą jak już wspomniałam to cośniecoś o moim śmiesznym gotowaniu o godz. 23. Ostatnio bawię się też w małego doniczkowego ogrodnika więc może być i o tym. Na pewno trafią tu wszystkie ciekawe rzeczy z którymi chciałabym się podzielić, nie obejdzie się też bez prywaty :)

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz